شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۴۰:۴۸

رشد 5 برابری درآمد مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

باشگاه خبری فراساحل: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران فعالیت‌های گسترده ای در حوزه ساخت کشتی و سکوهای نفتی و تعمیر انواع شناورها دارد با توسعه فعالیت‌های شرکت؛ درآمدهای این مجتمع در پنج سال گذشته از رشد پنج برابری برخوردار شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در 37 کیلومتری غرب بندرعباس با یک هزار و یکصد هکتار مساحت و 380 هکتار حوضچه آرامش و با هدف طراحی، ساخت و تعمیر انواع شناورها و همچنین طراحی، ساخت و نصب انواع سازه‌های فراساحلی احداث شده است. شرکت اکنون 6 شرکت وابسته به خود دارد و بخشی از سهام این هلدینگ متعلق به ایدرو است.

بنابراین گزارش، ساخت ۴ فروند کشتی تا ظرفیت باربری ۳۰ هزار تن، تعمیر انواع شناورها تا ظرفیت باربری ۸۰ هزار تن، طراحی مدیریت و ساخت انواع سکوهای نفتی و گازی و سازه‌های دریائی تا ظرفیت ۳۰ هزار تن، صادرات مواد نفتی و کانی برخورداری از امکانات منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی از جمله فعالیت‌های این شرکت است و در حال حاضر در راستای توسعه فعالیت‌های این شرکت درآمدهای این مجتمع در پنج سال گذشته ازرشد پنج برابری برخوردار شده ؛ به گونه ای که درآمدهای این شرکت از 90 میلیارد تومان در سال 1390 به 525 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازایرنا، حمید رضاییان، مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در این باره اظهار داشت که "این رشد درآمدی ناشی از اقدام‌ها و برنامه‌هایی است که در این سال‌ها به مرحله اجرا درآمده است. مدیریت درست و اصولی موانع و مشکل‌های پیش رو ‌می‌تواند سهم اشتغال کشور را افزایش دهد."

یادآور ‌می‌شود: ساخت سکوی هجدهم پارس جنوبی توسط این شرکت، رکوردی استثنایی برای کشورمان بود که توانست 62 روزه به گازرسانی برسد. سال 1393 فاز 16 پارس جنوبی را درزمان پنج ماه و 10 روزه تحویل کارفرما دادیم درحالی که پیش از این رکورد رسیدن به گاز از لحظه آغاز عملیات ساخت سکو در اختیار شرکت‌های کره ای بود. همچنین پروژه اخیردانش بنیان این شرکت در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام دوم شده است که نشان از برنامه ریزی درست است.



  کد خبر : 3027
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :